Rendelés előtt:
A webshopban található termékek eredetiek?
A webshopban található termékek eredetiek?
Minden webshopunkban található termék 100%-ban eredeti, ezzel is támogatva az előadókat/márkákat!
Milyen deviza/valutával fizethetek?
Milyen deviza/valutával fizethetek?
A weboldalunkon lehetőség van forinttal, amerikai dollárral és euróval is fizetni! Személyes átvétel esetén, azonban csak forinttal lehetséges!
Mit jelent, ha a termék státusza ”előrendelhető”?
Mit jelent, ha a termék státusza ”előrendelhető”?
Ebben az esetben az adott termék még nem jelent meg, és lehetőséged van a megjelenés előtt előrendelned, ezáltal a megjelenés után elsők között kapod kézhez. Ezek a termékek előrendelési ajándékokat is tartalmazhatnak! (Ezeket az ajándékokat költségmentesen továbbítjuk, ameddig a készlet tart!)
Nem tudom mi alapján válasszak kozmetikumokat, milyen segítségeket találok az oldalon?
Nem tudom mi alapján válasszak kozmetikumokat, milyen segítségeket találok az oldalon?
Segítséget nyújt a termékválasztásban a bőrprobléma/bőrtípus szerinti szűrő és a termékek részletes leírása a termék oldalon. Ezek mellett a közösségi oldalainkon is találhattok termék teszteket, ajánlásokat.
Van egy termék, amit meg szeretnék rendelni, de nem találom az oldalon. Be tudjátok szerezni nekem?
Van egy termék, amit meg szeretnék rendelni, de nem találom az oldalon. Be tudjátok szerezni nekem?
Amennyiben olyan terméket keresel, ami nincsen fent a weboldalunkon, és még beszerezhető, akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot és lehetőségeink szerint beszerezzük neked! Ehhez nincs más dolgod, minthogy írj egy e-mailt az [email protected]-ra vagy a Kapcsolat fül alatt töltsd ki az űrlapot (kérjük mindkét esetben tüntesd fel a termék pontos nevét, típusát, illetve a vásárolni kívánt mennyiségét) és máris utánajárunk a keresett termékednek!
Van lehetőség regisztráció nélkül vásárolni?
Van lehetőség regisztráció nélkül vásárolni?
Igen, van rá lehetőség, viszont javasoljuk a regisztrációt, mivel így kényelmesebb a rendelés leadás folyamata (akár 5 kattintás) és követése, illetve egyéb előnyökhöz is hozzájutsz ezáltal (mint pl. a hamarosan megjelenő hűségprogramunk)!
Milyen szállítási lehetőségeket nyújtunk?
Milyen szállítási lehetőségeket nyújtunk?
Foxpost csomagautomata, MPL csomagautomata/postapont/posta/házhoz szállítás, személyes átvétel az átvevőpontunkon (Nana kávézó).
Van lehetőségem személyesen is megvásárolni a termékeket?
Van lehetőségem személyesen is megvásárolni a termékeket?
Jelenleg fizikai üzlettel nem rendelkezünk, de a leadott rendelést maximum 1 munkanapon belül személyes átvevőpontunkon (Nana kávézó) átveheted!
Mikor és hol tudom személyesen átvenni a csomagomat?
Mikor és hol tudom személyesen átvenni a csomagomat?
Munkanapokon 12:00-17:00 között díjmentesen átveheted a megrendelésedet a Nana kávézóban! (1138 Budapest Turbina utca 8.)
Van lehetőség külföldre való szállításra?
Van lehetőség külföldre való szállításra?
Jelen pillanatban csak Magyarország területére szállítunk, de a jövőben több országban is elérhetőek leszünk.
Milyen fizetési lehetőségeink vannak?
Milyen fizetési lehetőségeink vannak?
Weboldalunkon lehetőség van Barion bankkártyás előrefizetésre, banki előreutalásra és Revolut előreutalásra is! Átvevőpontunkon (Nana kávézó) pedig készpénzes utánvét lehetőséget is biztosítunk!