... felett a szállítás INGYENES!

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Rendelés előtt:

Minden webshopunkban található termék 100%-ban eredeti, ezzel is támogatva az előadókat/márkákat!

A weboldalunkon lehetőség van forinttal, amerikai dollárral és euróval is fizetni! Személyes átvétel esetén, azonban csak forinttal lehetséges!

Ebben az esetben az adott termék még nem jelent meg, és lehetőséged van a megjelenés előtt előrendelned, ezáltal a megjelenés után elsők között kapod kézhez. Ezek a termékek előrendelési ajándékokat is tartalmazhatnak! (Ezeket az ajándékokat költségmentesen továbbítjuk, ameddig a készlet tart!)

Segítséget nyújt a termékválasztásban a bőrprobléma/bőrtípus szerinti szűrő és a termékek részletes leírása a termék oldalon. Ezek mellett a közösségi oldalainkon is találhattok termék teszteket, ajánlásokat.

Amennyiben olyan terméket keresel, ami nincsen fent a weboldalunkon, és még beszerezhető, akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot és lehetőségeink szerint beszerezzük neked! Ehhez nincs más dolgod, minthogy írj egy e-mailt az [email protected]-ra vagy a Kapcsolat fül alatt töltsd ki az űrlapot (kérjük mindkét esetben tüntesd fel a termék pontos nevét, típusát, illetve a vásárolni kívánt mennyiségét) és máris utánajárunk a keresett termékednek!

Igen, van rá lehetőség, viszont javasoljuk a regisztrációt, mivel így kényelmesebb a rendelés leadás folyamata (akár 5 kattintás) és követése, illetve egyéb előnyökhöz is hozzájutsz ezáltal (mint pl. a hamarosan megjelenő hűségprogramunk)!

Foxpost házhoz szállítás/csomagautomata, MPL csomagautomata/postapont/posta/házhoz szállítás, személyes átvétel az átvevőpontunkon (Nana kávézó).

Jelenleg fizikai üzlettel nem rendelkezünk, de a leadott rendelést maximum 1 munkanapon belül személyes átvevőpontunkon (Nana kávézó) átveheted!

Munkanapokon 12:00-17:00 között díjmentesen átveheted a megrendelésedet a Nana kávézóban! (1138 Budapest Turbina utca 8.)

Jelen pillanatban csak Magyarország területére szállítunk, de a jövőben több országban is elérhetőek leszünk.

Weboldalunkon lehetőség van Barion bankkártyás előrefizetésre, banki előreutalásra és Revolut előreutalásra is! Átvevőpontunkon (Nana kávézó) pedig készpénzes utánvét lehetőséget is biztosítunk!

Rendelés után:

Rögtön a megrendelés beérkezése után küldjük ki a rendelés visszaigazoló e-mailt, amennyiben 10 perc elteltével se kapod meg, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: [email protected]

Raktáron lévő termékek esetén (csomagküldő partnertől függően) 2-6 munkanap. Személyes átvétel (Nana kávézó) esetén akár már a megrendelés napján átvehető nyitvatartási időben, míg előrendelés esetén több hét is lehet. Amint beérkeznek a raktárunkba szintén (csomagküldő partnertől függően) 2-6 munkanap.

Ebben az esetben meg kell várni, míg az előrendelt termék(ek) megérkeznek a raktárunkba és a raktáron lévő termék(ek)kel egyidejűleg szállítjuk ki.

Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon +36 70 154 0581 vagy e-mailben [email protected] és egy rövid beazonosítás (név, telefonszám, e-mail cím és rendelésszám) után megváltoztatjuk a kért adatokat.

Amennyiben nem vetted át a csomagodat (miután hozzánk visszaérkezik a csomag) visszautaljuk a rendeléskor kifizetett összeget, amiből levonjuk a szállítás költségét és a visszakézbesítés díját.

Ebben az esetben Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon +36 70 154 0581 vagy e-mailben [email protected] és mi utánajárunk a csomagod állapotának.

Amennyiben a rendelésed úgy érkezett meg, hogy sérült terméke(ke)t tartalmaz kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot minél hamarabb telefonon +36 70 154 0581 vagy e-mailben [email protected]!

A számlát a csomag kézbesítése után küldjük ki e-mailben.

Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon +36 70 154 0581 vagy e-mailben [email protected] és egy rövid beazonosítás (név, telefonszám, e-mail cím és rendelésszám) után a csomag státusztól függően visszautaljuk a rendelés értékét és töröljük a rendelést.

A 14 napos elállási időn belül, ha vissza szeretnéd küldeni a megrendelt termék(ek)et akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és a megbeszéltek alapján juttasd vissza hozzánk a terméket (a vevőt terheli a visszaszállítás díja). Csak bontatlan csomagolású termék(ek)et tudunk visszavenni!

Egyéb:

Célszerű minden kozmetikai termékünket hűvös, száraz helyen és napfénytől elzárva tárolni.

Mind a termék külső csomagolásán, mind a terméken egyaránt megtalálható a termék lejárati dátuma, és/vagy a terméken megtalálható a PAO (felbontás utáni időtáv) jelzés is, ami a felbontástól számított szavatosságot jelzi.

Megtalálsz minket a legnépszerűbb közösségi oldalakon: Instagramon, TikTokon és Facebookon is. Ezeken az oldalakon naprakész információkat, és érdekes bejegyzéseket/videókat találhattok.